Friday, June 14, 2013

San Diego day 1



I mentioned in my previous post about traveling to San Diego, so here I am!  I got here Wednesday afternoon - time flies. I  didn't really have time to make a post before because I came here to celebrate my friends big day. Congratulation to Jeff and Jenn on getting married. The weather is not exactly how I expected.  The temperature is not getting higher than 70 degrees and its cloudy most of the time.  So I found some time to take pics for my blog.  In my post today, I'm wearing a coral skirt from Free People I got right before my trip (I was looking for it online to link you guys and I guess its pretty much sold out). To make my look simple, I added a black tank top, hat, and flats (super comfortable). Have a wonderful day everybody <3 xoxo

Jak już wspomniałam we wcześniejszym poście o moim wyjeździe do San Diego, tak oto jestem! Przyleciałam w środę popołudniu, a tu już niedziela. Prawdę powiedziawszy, nie oczekiwałam takiej pogody (w Nowym Jorku cieplej). Najcieplej to około 20 stopni i przez większość czasu pochmurno. W moim dzisiejszym poście, mam ta super spódniczkę, którą kopiłam przed samym wyjazdem (szukałam w internecie, żeby dodać linka do niej, niestety jest rozkupiona). Żeby nie przesadzać z kolorami dobrałam czarny top, kapelusz i płaskie buty (bardzo wygodne). Miłego i słonecznego dnia <3 xoxo



















I was wearing:
Top GAP
Skirt FREE PEOPE 
Hat H&M
Shoes JOE'S 
Bracelets PANDORA 


15 comments:

  1. San Diego is beatiful :) i have family there

    ReplyDelete
  2. Emilia, I'm follow you too!
    Thanks for visit my blog!
    Kisses
    http://bbeautifulbymaria.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz, spódniczka ma boski kolor:))
    Ale Ci zazdroszczę tych widoczków!:))


    Nowy post

    ReplyDelete
  4. you look fantastic! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  5. Followed you :)
    I liked your fb page as well, it would be super cool if you liked mine

    xx Sofie

    Your Princess is in Another

    Castle

    ReplyDelete
  6. Muy guapa!
    Estoy de sorteo en mi blog: www.piolineando.com
    Besos

    ReplyDelete
  7. I love the look! It's so cute! Beautiful pictures, kisses

    Marta

    http://lookinspiration.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Beautiful pictures, your outfit it's perfect for the seaside!

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  9. Lovin the outfit. So chic! :)

    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. such a beautiful outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ReplyDelete

You might also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...